پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های زیربنایی استان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا کنون برای پروژه‌های زیربنایی استان ۵۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: از ۹۰۰ و ۴۰ میلیارد تومانی که قرار بود برای پروژه‌های زیربنایی در یک فرصت دوساله ۹۸ و ۹۹ به خراسان جنوبی اختصاص پیدا کند تا کنون ۵۴۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است و تا پایان امسال برای تقویت این پروژه ها فرصت باقی است.

او با اشاره به پیش بینی ۱۰ هزار واحد مسکونی در سفر قبلی برای محرومان در روستا‌های استان، افزود: خوشبختانه در کمتر از یک سال ۲ هزار واحد تحویل و امروز نیز ۵ هزار واحد مسکونی دیگر نیز آماده بهره برداری است.


بیشتر بخوانید


 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: امروز کلنگ ۵ هزرا واحد مسکونی دیگر برای افراد محروم ساکن در شهر‌ها و حاشیه‌ی شهرها به زمین زده خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه در جهت جهش تولید تعدادی پروژه برای توسعه استان تعریف شده است تصریح کرد: در بحث اشتغال و تولید انرژی الکترونیکی در این استان هم ۷ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شد.

او گفت: علاوه بر بحث پنل‌های خورشیدی زمینه فرصت شغلی از طریق تفاهم نامه صنایع دستی برای ۵ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه مستقیما زمینه حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی به خراسان جنوبی داده می‌شود، ادامه داد: با اجرای طرح‌های زیربنایی نرخ بیکاری در این استان به کمترین مقدار رسیده است.

 انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.