فرماندار دهلران بیان کرد؛

ضرورت توجه به راه هی ارتباطی شهرستان دهلران

فرماندار دهلران گفت : دهلران یکی از پرتردد‌ترین مسیر‌ها در ایام اربعین است لذا توجه به ر اه‌های آن یک ضرورت است.

ضرورت توجه به راه هی ارتباطی شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نشست شورای ترافیک شهرستان دهلران به ریاست عسگری فرماندار دهلران و سایر اعضا برگزار شد.

عسگری فرماندار دهلران در این نشست بر ضرورت توجه اداره کل راه و شهرسازی استان بر پروژه‌های خود در این شهرستان تاکید کرد و گفت : دهلران یکی از پرتردد‌ترین مسیر‌ها در اربعین است لذا توجه به ر اه‌های آن یک ضرورت است و آمار تصادفات در ایام اربعین نیز ضرورت موضوع را دوچندان می‌کند.

او بر ضرورت توجه این اداره کل به جاده چمسرخ، مسکن مهر، پروژه مصلی و زندان و بازآفرینی بافت‌های شهری تاکید کرد و بیان کرد: پیمانکاران بومی نیاز است در انجام تعهدات خود در حوزه راه شهرسازی عمل کنند و متولیان در اسرع وقت این پیمانکاران را تعیین تکلیف کنند.

فرماندار دهلران بر ضرورت پای کار آمدن پیمانکار در پروژه حذف پیچ‌های نصریان و نقاط حادثه خیز در این مسیر تاکید کرد و افزود :کارفرما در بحث چهاربانده کردن مسیر دهلران پیمانکار را تعیین تکلیف کند و نیاز است با جدیت و سرعت پیمانکاران بومی که در مناقصه ۲۰۰ میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه‌های شهرستان مشارکت دارند پای کار امده و کار را به سرانجام برسانند.

او با اشاره به مشکلات جاده روستایی پتک به موسیان گفت : در اعتبارات سال جاری مبلغی برای ساماندهی ان اختصاص خواهد یافت تا حاشیه ایمنی این مسیر افزایش یابد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.