رئیس جدید مرکز بهداشت مهاباد منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت مهاباد با حضور مدیر و مسئولان شبکه و مرکز بهداشت در سالن این مرکز برگزار شد که در این مراسم از زحمات دکتر علیزاده آذر تقدیر و دکتر امینی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت مهاباد منصوب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این مراسم گفت: تحقق امر عدالت در سلامت و ارتقا شاخص‌های بهداشتی مستلزم همدلی و انسجام تمام واحد‌های بهداشتی و سایر ارگان‌ها خصوصاٌ جلب مشارکت‌های مسئولین و مردم در مقوله سلامت است.

دکتر امیر بهزاد به ۵ مولفه مهم شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای ارتقا شاخص‌های سلامت اشاره کرد و افزود: اخلاق محوری، قانون گرایی، فرآیند محور بودن، تکریم ارباب رجوع و مشارکت اجتماعی و فردی باید جزو برنامه‌های مرکز بهداشت مهاباد برای ارتقا شاخص‌های سلامت شهروندان قرار گیرد.

در ادامه دکتر علیزاده آذر گفت: از همکاری و زحمات کلیه همکاران ستادی، مراکز، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت و مرکز آموزش بهورزی که در طول دوره تصدی خود در بهبود وضعیت شاخص‌های عملکرد مرکز بهداشت، برگزاری کمیته‌های مختلف، پایش‌های مکرر ستادی و محیطی در طول این ۵ سال تقدیر و قدردانی کرد.

دکتر امینی سرپرست مرکز بهداشت افزود: مهمترین سرمایه این سیستم، سرمایه انسانی است و نیروی انسانی پشتیبانی برای ارائه خدمات است و باید از تفکرات جزیره‌ای دوری جسته و روابط بین واحد‌ها در سطح مدیریت و واحد‌ها بیشتر شود و کارکنان علاوه بر همکاری باید در یک محیط دوستانه باشند و از انجام کار در این محیط لذت ببرند.

در پایان لوح تقدیر دکتر علیزاده آذر و حکم انتصاب دکتر امینی به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت مهاباد توسط مدیر شبکه قرائت شد و از زحمات دکتر علیزاده آذر به عنوان رئیس مرکز بهداشت در طول مدت ۵ سال تصدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.