قابلیت Fleets به کاربران هندی توئیتر رسید

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوری، توئیتر هندوستان را به عنوان سومین مقصد Fleets انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر یک شبکه اجتماعی متن محور است که طرفداران خاص خود را دارد. اکنون سال‌ها است که این شبکه اجتماعی در حال ارائه سرویس به کاربران خود است و همیشه سعی کرده با تغییرات مختلف آن را برای کاربران خود جذاب نگه دارد. جدیدترین ویژگی اضافه شده به آن نیز در همین راستا است. اکنون مدتی است که توئیتر از قابلیت جدیدی به نام Fleets رونمایی کرده است. این قابلیت در واقع همان استوری اینستاگرام بوده و تنها تفاوت آن پلتفرم ارائه دهنده آن است.

مکان بعدی قابلیت جدید توئیتر هند است

بر اساس جدیدترین خبری که درباره این ویژگی منتشر شده، Fleets به هند رسیده است. هند سومین کشوری است که کاربران آن می‌توانند از قابلیت جدید توئیتر استفاده کنند. پس از معرفی اولیه در برزیل و عرضه بعدی آن در ایتالیا این بار نوبت به هند رسیده است.

قابلیت Fleets به کاربران هندی توئیتر رسید

توجه داشته باشید که Fleet دارای بازه زمانی متفاوتی با توئیت‌های معمولی است و پس از مدت کوتاهی حذف می‌شود. در واقع آن‌ها به طور خودکار بعد از ۲۴ ساعت از بین می‌روند. این قابلیت ابتدا تنها در اسنپ‌چت بود، اما پس از مدتی به اینستاگرام، واتس‌اپ، حتی یوتیوب و اسکایپ رسید.


بیشتر بخوانید


قابلیت Fleets به کاربران هندی توئیتر رسید

محدودیت‌های قالبیت جدید توئیتر

برخی محدودیت‌های معمول توئیتر روی Fleet نیز اعمال شده است که می‌توان از آن‌ها به ۲۸۰ کاراکتر متن پست اشاره کرد. البته این قابلیت جدید با پست‌های معمولی تفاوت‌هایی نیز دارد؛ برای مثال شما نمی‌توانید یک Fleet را ریتوئیت کرده یا آن را لایک کنید. شما می‌توانید با ارسال ایموجی یا پیام دایرکت واکنش خود را به Fleet مخاطبتان نشان دهید.

هنوز مشخص نیست که کدام کشور هدف بعدی توئیتر برای عرضه Fleet است یا چه زمانی به صورت جهانی می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار