انجام بیش از دو هزارمورد بازرسی از بازار‌های کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:دو هزار و ۷۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی دربازار‌های استان کردستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم اسفند ماه ۹۸ تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری ۱۵۰ مورد گشت مشترک اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی با دستگاه‌های ذیربط انجام شد.

او افزود: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۹۵ مورد تخلف کشف و منجر به تشکیل پرونده شده است.

دره وزمی بیان کرد: در این مدت در مجموع دو هزار و ۷۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار‌های استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان کشف ۹۵ مورد تخلف در این بازرسی‌ها، ادامه داد: در این رابطه ۹۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره وزمی یادآور شد: عمده این تلفات گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده‌ها در مجموع ۹۳۰ میلیون و ۵۴۲ هزار ۶۴۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از احتکار اقلام بهداشتی، کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و غیره، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.