سرسره بازی چند کودک روی سقف یک برج ۳۲ طبقه در چین خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خطراتی که همیشه کودکان را تهدید می‌کند سهل انگاری در مراقبت و تنها رهاکردن آن‌ها است. در چنین مواردی ممکن است آن‌ها بخاطر نداشتن قدرت تشخیص عمل خطرناک از غیرخطرناک، دست به کار‌هایی بزنند که حتی تصور آن وحشتناک است، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از شهر‌های چین رخ داد.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است چند کودک کم سن و سال در حال سرسره بازی روی سقف یک برج ۳۲ طبقه دیده می‌شوند. در این ویدئو دست کم دو کودک تلاش می‌کنند تا با لیزخوردن خود را به لبه برج برسانند. این در حالی بود که آن‌ها در ارتفاع بیش از ۱۰۰ متر قرار داشتند. یکی از همسایگان که شاهد این صحنه وحشتناک بود با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این چند کودک از خروجی درب اضطراری خود را به سقف برج رسانده بودند.


  • بیشتر بخوانید

صحنه‌ هولناک بازی کودکان روی سقف برج ۱۱ طبقه!


بلافاصله همسایگان مسئولان این برج را در جریان این اتفاق قرار دادند و آن‌ها موفق شدند بدون وقوع حادثه‌ای این کودکان را به پایین برج منتقل کنند. پلیس محلی چین نیز در مورد مراقبت از کودکان به والدین این چند کودک هشدار‌های لازم را یادآور شد. بنا به این گزارش در این حادثه به شکلی معجزه آسا هیچ یک از این چهار کودک دچار آسیب نشدند. این اتفاق در یکی از برج‌های شهر «زونیای» واقع در استان گوئیژو رخ داد.

گفتنی است؛ بازی نفسگیر این چند کودک در بالای این برج ۳۲ طبقه در جنوب شرقی چین در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز بازی چند کودک دیگر روی سقف یک برج ۱۱ طبقه در این کشور خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
زندگی اپارتمان نشینی لذتش تو ایناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سرسره بازی کجا بوده ، از سر بازیگوشی یه غلطی کردن و رفتن اون بالا ،خودشونم فهمیدن که چه غلطی کردن ولی توش گیر کردن ، یعنی حالا نمیدونن از کجا و چطوری به داخل ساختمان برگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
کرونا نتونست اینا رو بکشه. همه رو کشتن خودشون موندن. ارتفاع که چیزی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
خوب بچه ها از بس توی قرنطینه بودن حوصله اشون سر رفته دیگه خوب چه کار کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اینا بچه نیستن گودزیلان. آخه بچه اون بالا چیکار داری.
Singapore
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بچه به نظر نمیرسن‌ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
این که خبری نیست
الان تمام ملت ایران دارن
رو برج هزار طبقه اون لبه هاش زندگی میکنن