توزیع یکهزار و ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان اهواز

مسئول موسسه خیریه حب الرسول خوزستان گفت: یکهزار و ۱۰۰ بسته غذایی و معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

حزباوی مسئول موسسه خیریه حب الرسول استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مبلغ ۴ میلیارد ریال در قالب دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه تهیه و توزیع گردید.

او افزود: خدا را شاکریم که مرحله اول و دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با موفقیت انجام شد و سومین مرحله آن نیز همزمان با عید سعید غدیرخم، عید ولایت امیرالمومنین علی (ع) برگزار می‌گردد.

حزباوی با بیان اینکه این بسته‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران و نیکوکاران تهیه شده است، اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه که قرار است به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار شود، تعداد بیشتری بسته غذایی و بهداشتی توزیع خواهد شد.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از اقشار جامعه متحمل زیان‌های فراوانی از جمله؛ از دست دادن کسب و کار خود شدند، در این رابطه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دستور برپایی رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را صادر نمود و همه نقاط کشور به دستور ایشان لبیک گفته و اقدام به تهیه و توزیع آن‌ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.