گلایه از عملکرد بانک‌ها در سال جهش تولید

آیت الله دژکام با گلایه از عملکرد بانک‌ها در سال جهش تولید، گفت: بر اساس آمار‌ها شاید بانک‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما در اصل، سرمایه گذار را دچار دردسر کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود، گفت: دستگاه قضا با یک عزمی به میدان آمده است تا کار‌های زمین مانده را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در طول ٤٠ سال انقلاب مدیران با برنامه جلو آمده اند، ادامه داد: وقتی میبینیم یک مدیر با برنامه جلو می رود بسیار اهمیت دارد و آقای رئیسی با برنامه است و در گام دوم یکی از نیاز‌های اساسی کشور است.

او با بیان اینکه باید با برنامه‌های مشخص و مدون در عرصه‌های مختلف جلو رفت،  تصریح کرد: یکی از شاخصه‌ها عدالت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شیراز با گلایه از عملکرد بانک‌ها در سال جهش تولید، اضافه کرد: بر اساس آمار‌ها شاید بانک‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما در اصل و در سالی که به نام جهش تولید است، سرمایه گذار را دچار دردسر کرده اند.

او بیان کرد: دریافت نرخ‌های مرکب و سود‌های کلان سرمایه گذاران را به خاک سیاه نشانده که باید این موضوع را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار