ولایتی مطرح کرد؛

کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی با داروی رسیژن

رییس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: استفاده از داروی «رسیژن» تا حدودی مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا را کاهش می‌دهد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست تخصصی به منظور بررسی نقش داروی رسیژن (داروی ام اس) در کاهش مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا با حضور ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری، زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران و جمعی از پزشکان و متخصصان این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ولایتی گفت: تلاش‌های فراوانی برای دستیابی به درمان مناسب و داروی تاثیرگذار شکل گرفته و در بیمارستان مسیح دانشوری با همت متخصصان و پزشکان، گام‌های ارزشمندی در حوزه پژوهشی شکل گرفته است و امیدواریم هر چه زودتر نتایج مثبت آنان در اختیار قرار گیرد. امروز هم قرار است دارویی را برای مقابله با کرونا رونمایی کنیم که می‌تواند نقش مهمی در کاهش مرگ و میر بیماران داشته باشد.


بیشتر بخوانید


او افزود: یکی از دارو‌های مورد استفاده، رسیژن است که در درمان بیماران کرونایی اثر گذاری فراوانی داشته و می‌توانیم با استفاده از این دارو تا حدودی با بیماری مقابله کنیم که با کسب مجوز از وزارت بهداشت و رعایت قوانین مربوطه از آن استفاده شده و تا حدود ۵ برابر نسبت به قبل بهبودی داشته ایم هر چند که باید مطالعات در سطح وسیع تری توسعه یابد که با هماهنگی وزارت بهداشت طراحی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
تا امروز دارويى براى درمان كرونا وجود ندارد. همه ادعا ها بزرگ نمايى است. همه ميخواهند خودنمايي كنند حرفى بزنند كه ديگران نزده باشند دكتر مينو محرز دكتر مسعود مردانى ، دكترً زالى و ديگر پزشكان واقع بين بر اين باور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
امیدواریم!!!
آخرین اخبار