سهل‌انگاری گردشگران بهمرد دشتستان را به آتش کشید/ عاملان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان آتش سوزی کوه‌ بِهمِرد دشتستان دستگیر شدند.

سهل‌انگاری گردشگران بهمرد دشتستان را به آتش کشید/ عاملان دستگیر شدندگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی آتش سوزی قسمتی از کوه‌ بِهمِرد دشتستان با توجه به حساسیت ایجاد شده در پی آتش سوزی‌های اخیر در کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: این آتش سوزی که در بخشی از کوه‌ بهمرد شعله ور شده بود با حضور و همکاری مردم، دستگاه‌های خدمات رسان، اداره کل منابع طبیعی و ماموران انتظامی شهرستان دشتستان مهار شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس حکایت از این داشت که دو جوان به همراه مادرانشان برای گردش به منطقه یاد شده رفته و آتش روشن گرده بودند و پیش از خاموش کردن کامل آتش، محل را ترک کرده بودند.

واعظی بیان کرد: پس از آن، آتش شعله ور  می‌شود و با گسترش آتش در مراتع خشک، وسعت آن افزایش می‌یابد.

او با بیان اینکه عاملان آتش سوزی در تحقیقات میدانی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: هر چهار متهم پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

آتش‌سوزی در ارتفاعات بهمرد دشتستان ساعت ۶ صبح شنبه ۱۷ خرداد  آغاز و با تلاش نیروهای امدادی و مردمی حوالی ساعت یک بامداد یکشنبه ۱۸ خرداد خاموش شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.