ویدئویی پربازدید از پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب

ویدئویی از پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنید که بسیار در میان کاربران عراقی پربازدید شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی انقلاب در ایران و تشکیل حکومتی با محوریت جمهوری اسلامی، دشمنان این کشور که همیشه با افکار شوم و خودخواهانه‌شان قصد سوءاستفاده از منابع طبیعی و شرایط اقتصادی، جغرافیایی ایران را داشتند، به دلیل تغییر روش در اداره کشور و کوتاه کردن دست بیگانگان از امور داخلی، در مقابل اهدافشان ناکام مانده و آشکارا به دشمنی با ایران و ضربه به نظام پرداختند.

از آن زمان تاکنون قدم‌های زیاد و به قول خودشان بزرگی برای نابودی کشور برداشتند و هر بار تاریخی را برای از بین رفتن کامل نظام کشور اعلام کردند که اکنون پس از ده‌ها سال هنوز هیچ یک از آن‌ها تحقق پیدا نکرده و کشور ما ایران با مرور زمان به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چشم‌گیری دست یافت، دشمنان ایران نیز که نابودی مستقیم نظام را ناکارآمد دیدند، از طریق اعمال تحریم‌هایی سخت برای نابودی کشور اقدام کردند و این تحریم‌ها روز به روز بیشتر و به دنبال آن فشارهای اقتصادی روی مردم نیز بیشتر شد.

با این وجود، طی این مدت، نیروهای نظامی و امنیتی کشور ضربه‌های سختی به بزرگ‌ترین دشمنمان که خود را ابرقدرت جهان می‌دانست و از هیچ تلاشی برای تخریب نظام و اتحاد مردم فروگذاری نمی‌کرد، وارد کردند. اما این روزها با اعتراضات هزاران نفری و پیوسته در آمریکا که نتیجه ظلم و نژادپرستی عیان‌شده مقامات و سیاست‌های این کشور است شاهد تضعیف نیروهای حکومتی و تخریب مجسمه‌های سردمداران ظالم این کشور توسط خود مردم هستیم.

در ادامه، ویدئویی از سخنان جالب و قابل تأمل رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید که مدت‌ها پیش وضعیت کنونی آمریکا و ایران را پیش‌بینی و بیان کرده است. این ویدئو در میان کاربران عراقی بسیار بازدید خورده و مورد استقبال واقع شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
لبیک سید علی
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
جانم فدای رهبر عزیزمان...
Iran (Islamic Republic of)
ر ف
۰۰:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام و درود خدا. بر نایب. امام. زمان اولاد فاطمه و عزیز خدا. رهبر. عزیزتر از جانم. سید. علی خامنه ای. خدا تا ظهور مهدی حفظت کند. الهی امین
آخرین اخبار