نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ضرورت کمک به واحد‌های تولیدی نیازمند به حمایت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان قزوین اجازه ندهند وضعیت واحد‌های تولیدی نیازمند به حمایت، تبدیل به بحران شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مجمع نمایندگان استان گفت: با توجه به نامگذاری سال به نام "جهش تولید"، یکی از وظایف جدی ما این است که در حوزه تولید هم به کمک کارخانه‌هایی بشتابیم که نیازمند حمایت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: گاهی یک کمک و توجه کوتاه از سوی استاندار برای حمایت از یک واحد صنعتی و تولیدی می‌تواند زمینه ساز این شود که گاز آن واحد تولیدی قطع نشود یا تسهیلات بانکی زودتر شامل حال این واحد‌های مشکل دار شود و زمینه ساز رفع بحران این واحد‌ها گردد.

او اضافه کرد: اگر یک شرکت با ۳۰۰ کارگر دچار بحران و ورشکستگی شود شما باید هرهفته یک بسته معیشتی برای کمک به این کارگران اهدا کنید، حال به جای این اقدامات، از همین امروز با حمایت از واحد‌های تولیدی کاری کنید که این ۳۰۰خانواده با کرامت زندگی کنند.

امام جمعه قزوین گفت: جهش تولید باید موضوع مستمر جلسات باشد و در هر جلسه‌ای باید مصوبات جلسات پیشین را پیگیری کنیم که برای حوزه جهش تولید چه اقداماتی انجام داده ایم و چه قدم‌هایی برای این حوزه برداشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: نظارت بر حسن اجرای قوانین در مجلس جزو درخواست‌هایی است که از نمایندگان در مجلس یازدهم داریم، زیرا امروز بسیاری از سوءاستفاده‌هایی که صورت می‌گیرد به واسطه عمل نکردن به قانون است.

او گفت: باید نمایندگان مجلس با تصمیماتی که می‌گیرند آبروی خود را حفظ کنند تا مردم نگاهشان به این مجلس متفاوت باشد و از نمایندگان خود فاصله نگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر انجام مفاسد در جامعه عادی شود دیگر سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد و هر مفسدی تشویق به فساد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار