در بسته حوادث ۲۳ خرداد بخوانید؛

کشف ۵۰۰ گرم هروئین از خودروی پارس در مسجدسلیمان

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۲۳ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۳ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف هروئین در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در  کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودرو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و گریز توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جازسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ حسینی بیان داشت: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعا مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوادگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 سارق حرفه‌ای داخل خودرو در ایذه دستگیر شد

 سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایذه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی و گشت زنی نامحسوس یک متهم در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایذه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ایذه تصریح کرد: در این رابطه ۳ نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 بیش از ۱۸ کیلو گرم تریاک در لالی کشف گردید

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی لالی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی از فعالیت ۲ فروشنده مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با کار اطلاعاتی منزل ۲ سوداگر مرگ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی ضمن دستگیری متهمان از منزل آنان بازرسی کردند.

سرهنگ بیگدلی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان مقدار ۱۸ کیلو و ۴۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.