کسب چهار رتبه نخست توسط تیپ ۴۰ ارتش در جشنواره مالک اشتر

تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش چهار رتبه نخست را در جشنواره مالک اشتر از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش، چهار رتبه نخست را در جشنواره مالک اشتر از آن خود کرد.

امیر سرتیپ  سلیمانیان فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا در آئین تجلیل از منتخبین جشنواره مالک اشتر گفت: این تیپ، در پنج دوره متوالی، رتبه اول داشبورد مدیریتی را در بین ۹۱ یگان نیروی زمینی ارتش، کسب کرده است.

امیر سرتیپ  سلیمانیان افزود:علاوه بر این با تلاش فرماندهان دلاور، این تیپ موفق به کسب مقام نخست در حوزه‌های اشراف فرماندهی، آموزش و تربیت بدنی در بین یگان‌های منطقه قرار گاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

او با بیان اهمیت خاص و نتایج اثربخش جشنواره مالک اشتر که با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در مجموعه نیرو‌های مسلح شکل گرفته است، گفت: این جشنواره توانسته است زمینه‌های ایجاد رقابت مثبت بین نیرو‌های مسلح، هم افزایی بیشتر و حرکت‌های رو به جلو در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران را تقویت نماید.

او گفت: انعکاس واقعیت‌ها و ارائه صادقانه و متعهدانه عملکرد‌ها در گزارش‌های اشراف به عنوان یک اصل مهم می‌تواند سلسله مراتب فرماندهی را در اشراف بهتر و دقیق‌تر نسبت به زیرمجموعه خود یاری رساند.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش، با اشاره به قدرت، صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح در ایران افزود: دشمنان قسم خورده کشورمان که هر لحظه به فکر توطئه و تجاوز هستند از توان نظامی ایران هراس دارند و همین امر موجب شده تاکنون دست از پا خطا نکنند.

در ادامه این مراسم از منتخبین جشنواره مالک اشتر نزاجا با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.