جمع‌آوری سگ‌های ولگرد محمودآباد

دهیار محمودآباد گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در محمودآباد اجرا شد.

سید حمید موسوی، دهیار محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در محمودآباد اجرا شد، گفت: کلیه سگ‌های ولگرد جمع‌آوری شده به محل‌های مخصوص نگهداری منتقل می‌شوند.

دهیار محمودآباد همچنین افزود: کلیه جدول‌های جاده اصلی محمود آباد و حدود یک سوم خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی این روستا توسط دهیاری بازسازی شد.

او افزود: بازسازی و ترمیم کلیه جدول‌ها و آسفالت و زیرساخت شهری این منطقه از اهداف پیش‌روی دهیاری محمودآباد بوده که تا کنون بیش از نیمی از آن‌ها تکمیل شده است.

موسوی با بیان این که ساخت و ساز غیرمجاز در روستای محمودآباد از سال ۷۱ آغاز شد و در اواخر دهه هشتاد و ابتدای دهه نود به اوج خود رسیده بود، گفت: ۳۱۱ ساخت و ساز غیرمجاز در روستای محمود آباد به منظور جلوگیری از روند ساخت و ساز غیرمجاز حفظ بافت منطقه شناسایی و با همکاری دادستان مرکز استان البرز و فرماندار کرج پلمب شد.

محمودآباد، به عنوان یک بخش منفصل شهری از توابع مرکزی شهرستان کرج در استان البرز ایران است. این بخش در شمال غربی شهر کرج و در بالادست منطقه گوهردشت قرار دارد.

جمعیت این روستا ۲۴۳۰ نفر است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خسته نباشید بالآخره یه آدمی که مغزش درست کار میکنه پیدا شد