مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته به دست مصرف کننده‌ها نرسید

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در بازرسی از دو واحد پخش مواد غذایی در ساری موفق به شناسایی و توقیف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در بازرسی مشترک بین بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرکز بهداشت و اطلاعات سپاه شهرستان ساری از دو واحد پخش مواد غذایی در شهرستان ساری تعداد ۱۰۷۱۶ اقلام نوشیدنی، ۱۲۱۲ عدد انواع کیک، ۹۱۰۰ بسته پاستیل تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شده است.

او با بیان اینکه پرونده تخلف این دو واحد بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال تشکیل شده است، افزود: پرونده‌های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


بیشتر بخوانید: معدوم سازی بیش از ۱۰ هزار کیلو گرم مواد غذایی فاسد در مازندران


قوانلو گفت: در راستای بازرسی از واحد‌های صنفی و عرضه کننده سموم و کود کشاورزی تعداد ۴۲۰ قوطی حاوی سم تاریخ مصرف گذشته در ساری کشف و ضمن ضبط کالا، پرونده تخلف به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و تقلب مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار