واکنش روابط عمومی وزارت بهداشت به وداع فرزندان شهید جوادالله کرم با پیکر پدر

کیانوش جهانپور با انتشار تصویر فرزندان شهید جوادالله کرم با پیکر پدرشان، نسبت به این تصویر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع حرم جوادالله کرم متولد دوم تیر سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیرو‌های تکفیری به خان‌طومان در زمان آتش‌بس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید.

پیکر شهید کرم در منطقه مانده بود که پس از چهارسال تفحص و شناسایی شده و به کشور بازگشته است. به تازگی تصویری از وداع حزن‌انگیز فرزندان کوچک او با پیکر پدرشان در فضای مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


کیانوش جهانپور سخنگوی سابق و روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در توئیتی این تصویر را بارگذاری کرده و خود را بدهکار خون شهدایی مانند شهید جوادالله کرم معرفی کرد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط جهانپور را مشاهده می‌کنید:

" ازین تصویر و تصاویر مشابه اون نمیشه؛ و نباید عبور کرد، حالا حالا‌ها بدهکاریم ... "

واکنش روابط عمومی وزارت بهداشت به وداع فرزندان شهید جوادالله کرم با پیکر پدر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من یه دختر یازده ماهه دارم. میرم خونه از بغل من پایین نمیاد. این کودکان پدرشون رو از دست دادند تا داعشی هایی که هدفشون سوریه کردن ایران بود دستشون به کشور ما نرسه. رفتن توی قربت در مقابل سفاک ترین آدمای تاریخ بشریت. داعشی ها برای کشتن شستشوی مغزی شده بودن سر میبریدن تیکه تیکه می کردن آتیش میزدن. این بزرگ مردان بی همتای تاریخ ایران میرفتن در مقابل این شیاطین درنده واقعا معجزه کردن. واقعا نمیدونم چجوری باید از این عزیزان تشکر کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
یاالله
به فدای همه خانواده های شهدای والامقام وعزیز
آخرین اخبار