رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خبر داد؛

نقص فنی سیستم تعلیق کشنده حامل بار حادثه آفرید

سرهنگ سلیمانی از مصدومیت یک نفرو ایجاد خسارت به ۵ دستگاه خودرو بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار در " بلوار اصلی" منطقه گیلاوند دماوند خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بلوار اصلی " گیلاوند "، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار میلگرد که در مسیر دماوند به فیروزکوه در حال حرکت بوده در محدوده بلوار اصلی منطقه گیلاوند به علت نقص فنی دچار حادثه شد که پس از عبور از بلوار وارد لاین مخالف شده و پس از برخورد با ۲ دستگاه کامیون و یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵، یکدستگاه آزرا و یکدستگاه دانگ فنگ واژگون و متوقف شده است.

او ادامه داد: در اثر این حادثه راننده خودروی آزارا مجروح که از طریق اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ سلیمانی گفت: کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه را عدم کنترل راننده تریلی کشنده به علت نقص فنی سیستم ترمز اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران توجه جدی به معاینه فنی خودرو‌های سنگین و ایجاد کمربندی شهر‌ها را از مهم‌ترین عوامل کاهش این گونه حوادث یاد کرد و از رانندگان خواست، با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم یاری و آرامش را برای خود و دیگران رقم زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار