جهش تولید در محصولات کشاورزی خراسان جنوبی اولویت گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: جهش تولید در محصولات کشاورزی و توجه به شعار امسال از اولویت‌های گروه جهادی در استان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در همایش آیین رسم هجرت و تقدیر از جهادگران عرصه کمک مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا گفت: حوادث امسال در غرب کشور رسالت گروه‌های جهادی را افزایش داد.

او افزود: گروه‌های جهادی در چهارماه گذشته در چند عرصه از جمله همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در ۱۰ حوزه، کمک به ناجا، فرمانداری‌ها و استانداری در پایش روستاها و گند زدایی اماکن عمومی به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند.

سردار قاسمی با اشاره به اجرای رزمایش سلامت در سراسر استان، بیان کرد: در اجرای این رزمایش گام‌های بزرگی در زمینه ارتقاء سلامت و بهداشت مناطق مخلتف به ویژه روستا‌ها برداشته شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: به دنبال فرمایشات رهبری پیرامون رزمایش کمک مومنانه، قرارگاه‌های رزمایش در تمام استان‌ها و خراسان جنوبی تشکیل شد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه برای این رزمایش خیزش عمومی، مردمی و انقلابی برای لبیک به رهبری شکل گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر، راهبرد سپاه و بسیج در مورد خدمت گزاری و محرومیت زدایی توسعه بیشتری گرفته است.

سردار قاسمی جهش تولید در محصولات کشاورزی و توجه به شعار امسال را از اولویت‌های گروه جهادی دانست و افزود: همچنین در جهت محرومیت زدایی اقدامات بزرگی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار