ایزدپناه: کریستیچوویچ قول داده به زودی راهی ایران شود

سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: کریستیچوویچ قول داده به زودی راهی ایران شود و قرار شد پس از اعلام تاریخ دقیق بازگشتش برای او بلیت بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره زمان بازگشت میشو کریستیچوویچ (سرمربی این تیم) به ایران و حضور او در تمرینات اظهار داشت: طی مذاکراتی که ۲، ۳ روز پیش با کریستیچوویچ داشتیم، او قول داد در زودترین زمان ممکن به استقلال بازگردد و قرار شد پس از اعلام زمان دقیق بازگشتش به ایران، برای او بلیت بگیریم. به امید خدا بازیکنان خارجی هم تا پایان هفته به ایران باز می گردند.

ایزدپناه درباره تست کرونای اعضای این تیم اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون ۲ مرتبه تست داده ایم که در تست اول تمام بازیکنان سالم بودند. روز گذشته هم تست دوم را دادیم که هنوز نتیجه آن مشخص نشده، اما امیدوارم تست هیچ کدام از بازیکنان مثبت نباشد.

سرپرست شاهین شهرداری درباره بازی تدارکاتی تیمش برابر استقلال گفت: بازی با استقلال منتفی شد و یک بازی برابر سرخپوشان انجام دادیم. امروز هم در بازی دوم به مصاف بادران خواهیم رفت و فردا اردوی ۱۵ روزه تیم ما در تهران به پایان می‌رسد و به تهران بازمی گردیم.

او درباره پرداخت مطالبات بازیکنان تیم گفت: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان را به آن‌ها پرداخت کردیم و انشاالله درصد دیگری از مطالبات را به حساب آن‌ها واریز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار