رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی در این استان بیانگر پایداری هوا تا اواسط هفته جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت : از روز دوشنبه به شکل پراکنده شاهد بارندگی‌هایی در آذربایجان غربی خواهیم بود و در روز جمعه نیز در صورت عدم تغییر نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی بارندگیهایی در شمال استان رخ می‌دهد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه وزش باد در جنوب آذربایجان غربی می‌تواند از عصر امروز شدید باشد گفت: این پدیده تا اواسط هفته بعد در این استان ادامه دارد و احتمال آسیب به سازه های موقت و سقوط اشیای سبک نیز دور از انتظار نیست.

صابری اظهار داشت: محکم‌سازی سازه‌های موقت و دوری از سازه‌های غیرمقاوم و اجتناب از صعود به ارتفاعات باید مورد توجه شهروندان باشد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تغییرات دمایی در آذربایجان عربی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود تکاب با کمینه دمای هوای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و پلدشت با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.