صندلی دبیری دو و میدانی همچنان خالی است

وضعیت دبیر فدراسیون دو و میدانی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پژمان معتمدی ۶ اردیبهشت ۹۹ از سمت دبیری فدراسیون دو و میدانی استعفا کرد، اما تاکنون فردی جایگزینش نشده  و صندلی دبیری همچنان خالی است.  

جدایی معتمدی از فدراسیون دو و میدانی هم با حاشیه‌هایی همراه بود و رسانه‌ای شدن نامه استعفایش باعث شد اختلاف او با مبینی سرپرست دو و میدانی علنی شود.  

البته مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی مدتی پیش اعلام کرد که دبیر فدراسیون را به زودی انتخاب می‌کند، اما مدیران فدراسیون هنوز یک فرد معقول، فنی و دلسوز را برای جایگزینی معتمدی پیدا نکردند تا جایگزین او شود.  

در چند سال اخیر پست دبیری در فدراسیون دو و میدانی حاشیه ساز بوده است و  این فدراسیون در دوران سرپرستی ایرج عرب ۲ دبیر داشت، اما اکنون یک دبیر هم ندارد.  

زمانی که دوران ریاست کیهانی به پایان رسید و ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد، صیامی همچنان دبیر فدراسیون بود، اما وزارت ورزش تصمیم گرفت معتمدی را به عنوان دبیرمجمع انتخاب کند و شاهد حضور همزمان صیامی و معتمدی در این رشته پایه و مادر بودیم.  

البته صیامی بعد از چند روز از سمت دبیری برکنار شد تا معتمدی با نظر وزارت ورزش کار‌های مربوط به مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی را انجام بدهد.  

به هر حال باید دید چه زمانی دبیر فدراسیون دو و میدانی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار