حمایت دولت از مرغداران آسیب دیده از کرونا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: دولت از مرغداران حمایت می کند و آنها را بین رسته های مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار داد.

حمایت دولت از مرغداران آسیب دیده از کرونامنصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: مرغداران گوشتی و تخم گذار و واحد های تولید ماهییان زینتی با مراجه با سایت اداره کار و امور اجتماعی نام نویسی کنند تا با بررسی کارشناسی میزان خسارات ، بسته های حمایتی دولت هم شامل آن ها شود.

او با بیان اینکه با شیوع کرونا و لغو مراسم عروسی ،  عزاها و تعطیلی هتل ها و رستوران ها باعث کاهش مصرف گوشت مرغ در کشور شد افزود: هم اکنون قیمت خرید مرغ از مرغداری ها کمتر از هزینه های آنها برای پرورش مرغ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: قیمت گوشت مرغ در استان نباید کمتر از ۱۳ هزار تومان باشد اما  امروز ۱۱ هزار تومان است.

رضوانی جلال بیان کرد: گوشت مرغ تهیه شده در مرغداری ها ۸ هزار و ۷۰۰ تومان تمام می شود که الان از مرغداران ۷ هزار تومان خریداری می شود.

او از کاهش هزینه پشت بارنامه و یا حذف آن هم برای حمل نهاده های دامی هم خبر داد و گفت: مشکل حمل بار نهاده های دامی به مرغداری ها و دامداری های استان با تفاهم نانه های حمل و نقل پایان های استان برطرف می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.