معرفی خودرو/

تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلم

پورشه ۹۱۱ توربو اس یک خودروی مابین اسپرت و سوپراسپرت است که عملکردی فراتر از انتظار را نشان می‌دهد.

تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلمبه گزارش نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه ۹۱۱ یک نماد است که چندین دهه در حال تکامل است. ۹۱۱ یک خودروی اسپرت قدرتمند در سطوح مختلف است که در صدر مدل‌های آن، نسخه توربو اس قرار می‌گیرد. درواقع توربو اس یک خودروی مابین اسپرت و سوپراسپرت است که عملکردی فراتر از انتظار را نشان می‌دهد.

آخرین ویدئوی کانال AutoTopNL در یوتیوب، سرعت‌گیری با توربو اس جدید در اتوبان‌های بدون محدودیت آلمان است. جایی که این خودرو می‌تواند به آسانی به حداکثر سرعت خود یعنی ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

پیشرانه توربو اس، موتوری ۳.۸ لیتری با توربوی دوقلو است که پشت سر راننده قرار دارد. نیروی ۶۴۰ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متریان از طریق یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه PDK به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. پورشه ادعا می‌کند که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این مدل ۲.۶ ثانیه است. اما ما می‌دانیم که برخی مدل‌های تیون شده و یا با آپگرید می‌توانند به عدد ۲ ثانیه هم دست یابند.

تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلم

در این ویدئو پورشه ۹۱۱ توربو اس دو بار از عدد ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت عبور می‌کند که در بار دوم رقم ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت را برای مدتی طولانی ثبت می‌کند. این تلاش‌های موفق برای ثبت بیشینه سرعت به لطف ترافیک سبک و رعایت مقررات رانندگان دیگر حاضر در اتوبان حاصل می‌شود.

تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلم

با برچسب قیمت بالای ۲۰۰ هزار دلار، این نسخه پورشه از دسترس بسیاری خارج می‌شود، اما نسبت به بسیاری از سوپراسپرت‌های با عملکرد مشابه هنوز ارزان‌تر و مناسب‌تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار