استاندار کردستان:

محدودیت‌های کرونایی در کردستان افزایش پیدا می‌کند

مرادنیا گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا از امروز محدودیت‌های جدیدی به ویژه شهر‌های دارای وضعیت قرمز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی پایه دوازدهم شهر سنندج اظهار داشت: مردم درخواست مکرر برای اعمال قرنطینه داشتند لذا محدودیت‌هایی را از سه روز قبل از جمله در ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و ختم اعمال و بازار‌های پرتجمع برخی از شهرستان‌ها تعطیل شد و امروز هم محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.

او اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها نحوه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم بود که برای رفع نگرانی آن‌ها دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش کردستان بر نحوه اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حوزه امتحانی مدارس نظارت می‌کنند و سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار داده‌اند.

مرادنیا با بیان اینکه نگرانی از کرونا ویروس  برای عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی در محل برگزاری امتحانات کم است و برخی مدارس در صورت داشتن امکانات، امتحانات را در فضای باز برگزار می‌کنند، یادآور شد: تعویق امتحانات پایه دوازدهم با توجه به اینکه نهایی و سراسری بود فرصت‌ها را از دست می‌داد چرا که کنکور هم در پیش است.

استاندار کردستان صبح یکشنبه با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از محل برگزاری امتحانات سه حوزه امتحانی مدارس پایه دوازدهم شهر سنندج بازدید کرد.

۱۲ هزار و ۸۳۱ دانش‌آموز در پایه دوازدهم در استان کردستان تحصیل می‌کنند و ۱۲۱ حوزه امتحانی امروز محل برگزاری امتحانات است. همچنین ۲۱ هزار و ۳۸۴ دانش‌آموز هم در پایه نهم در استان کردستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.