دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز میزبان مسابقات هندبال آسیا

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات هندبال آسیا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مسابقات هندبال آسیا قرار است از ۱۳ مهرماه ۹۹ به میزبانی شیراز و با حضور ۱۴ کشور از قاره پهناور آسیا از جمله کشورهای عربستان، بحرین، امارات، کویت، کره جنوبی، ژاپن، چین و قطر برگزار شود.

او، تصریح کرد: با توجه به اینکه عملیات ساخت سالن ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی شیراز هنوز به اتمام نرسیده با رایزنی‌هایی که با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان داشتیم، طهرانچی سالن ورزشی پوریای ولی شیراز را برای برگزاری مسابقات  هندبال آسیا پیشنهاد کرده است.

پاکدل با اشاره به نشست اعضای هیأت هندبال با محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ادامه داد: با نظر مساعد و همکاری پیشقدم  دیگر مسئولان دانشگاه، قرار شد که مجموعه همکارانشان یکسری ایرادات جزئی که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز وجود دارد را تا ۲۰ روز آینده با تأمین اعتبارای که شد سریع رفع کنند و با بازدیدی که به عمل آمد و استانداردهای بین المللی،  این سالن از آیتم‌های لازم برخوردار است و با رفع این نواقص جزیی بتوانیم مسابقات قهرمانی آسیا را به شکل مطلوبی در شهر شیراز و در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، افزود: نکته مهم و مثبتی که وجود دارد ۳ سالن جانبی است که در این مجموعه می‌تواند به عنوان سالن‌های تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.