استاندار ایلام:

شرایط حساسی در بحث کرونا بر ایلام حاکم است

استاندار ایلام گفت: وضعیت خطرناکی در بحث کرونا به جهت قرار گرفتن در بین سه استان که وضعیت قرمز دارند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، امروز در بیست و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از وحدت و همدلی در این ستاد خبر داد و گفت : امروز بایست این وحدت و انسجام و همدلی منتج به هم افزایی در همه امور از جمله در بحث مبارزه با کرونا شود.

او اظهار کرد: امروز کرونا به موضوع و نمادی برای وحدت و همدلی هم افزایی در استان مبدل شده است که بایست این مهم را به موضوع جهش تولید نیز سمت و سو بدهیم.

استاندار ایلام در ادامه به شرایط حساس حاکم بر استان در بحث کرونا اشاره کرد و افزود: وضعیتی خطرناک در بحث کرونا به جهت قرار گرفتن در بین سه استان که وضعیت قرمز دارند وجود دارد و همچنین به سبب وجود مرز مشترک این مهم مراقبت و اهتمام بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌طلبد.

سلیمانی دشتکی خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: عادی سازی وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده است.

او با اشاره به فرهنگ دید و بازدید و گردهمایی‌هایی که در استان وجود دارد، مطرح کرد: فرهنگ دید و بازدید و صله رحم و گردهمایی‌های خانوادگی در شرایط عادی یک نکته مثبت است، اما در شرایط کرونا باعث شیوع ابتلا به این بیماری می‌شود که بایست محدود شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.