بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ خرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد / دستگیری ۲ سارق اماکن عمومی در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد دستگیر شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهم را ححین جابجایی مواد مخدر در حین ورود به این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در بازرسی از منزل متهم که اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور است، خبر داد و گفت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق اماکن و معابر عمومی در بابلسر در دام پلیس

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن و معابرعمومی در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و گشت‌های هدفمند ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر با بیان این که متهمان در بازجویی‌ها به ۱۱ فقره سرقت اماکن و معابر در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف یک تن چوب آلات جنگلی قاچاق در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی‌های قضایی، متهان را شناسایی و آنان را در حین قطع درختان جنگلی در یکی از مراتع جنگلی دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف یک تن چوب قاچاق از خودروی متهمان خبر داد گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارق اماکن خصوصی در نکا دستگیر شد

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.