خوردبین: وزیر ورزش در انتخاب ویلموتس باید پاسخگو باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از آنجایی که وزیر ورزش مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال) را معرفی کرده است، خود او باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مرحوم پرویز ابوطالب اظهار داشت: من سابقه فعالیت با پرویز ابوطالب را نداشته ام، اما شناخت زیادی از او داشتم. او انسان مدیر و فهیمی بود و فوتبال را خوب بلد بود.

او در رابطه با وضعیت مدیران فدراسیون فوتبال بیان کرد: متاسفانه این روز‌ها افراد غیر ورزشی در راس مسئولیت‌های مهم ورزشی قرار گرفته اند. من با ۵۰ سال سابقه فعالیت در تیم پرسپولیس اکنون خانه نشین شده ام و از این باشگاه با من تماسی هم گرفته نمی‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با قرارداد مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) اظهار کرد: تا آنجایی که من می‌دانم سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) مقصر بستن این قرارداد است. او این مربی را معرفی کرده است و خودش نیز باید در مقابل این انتخاب پاسخگو باشد.

خوردبین درباره ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال که گفته اند در مجمع آینده تعداد افراد فوتبالی بیشتر خواهد شد گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید:


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از رابطه خوب خودش با مربی کروات استفاده کند و از او برای پرسپولیسی‌ها تخفیف بگیرد یا خیر، بیان کرد:من به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته ام به برانکو اهمیت بدهید و به او دروغ نگویید. وقتی مسئولان به این مربی کروات دروغ گفتند دیگه کاری از من ساخته نیست، اما اگر مسئولان بخواهند از من کمک بگیرند من در خدمتم. به نظر من در این ماجرا حق با برانکو بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مشخصه که حق با برانکوئه چهار سال مربی این تیم بود تیمی رو که قعر جدول بود تبدیل به قهرمان بلامنازع ایران کرد حتی هجمه ها و هوچی گری رقبا هم نتونست مانعش بشه تا فینال آسیا هم رفت و چه بسا اگر از نقل و انتقلالات پرسپولیس محروم نبود و میتونست بازیکن بخره قهرمان هم میشد تیمی ساخت که حتی بعد از رفتنش هم فقط به قهرمانی فکر میکنه و به کمتر از اون قانع نمیشه مگه یه مربی باید برای یه تیم چیکار دیگه بکنه بعد یه همچین مربی باید یک سال تموم بدون دریافت پول کار کنه و الانم برای گرفتن حقش به این دادگاه و اون دادگاه شکایت کنه در طرف مقابل رقبا پولهای بیشتر برای مربی دادند بدون هیچ دستاوردی مربیاشونم تا آخر پولشونم یا گرفتند یا میگیرند
آخرین اخبار