احداث یادمان شهدای گمنام در بستان آغاز شد

بخشدار بستان از آغاز عملیات احداث یادمان برای شهدای گمنام در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان گفت: شهید مظهر وحدت و انسجام ملی و نزدیکی قلوب مردم است و اگر امروز عزت و امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهدا است.

او افزود: شهدا جانشان را در دست گرفتند و از عزت ما دفاع کردند و دین بزرگی به گردن ما دارند و وظیفه داریم برای ماندگار ماندن نام و یاد شهدا، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

اقبال حمید یکی از خیران که هزینه ساخت یادمان شهدای گمنام بستان را بر عهده گرفته است، بیان داشت: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

در ادامه قدوس فرمانده بسیج بخش بستان با بیان اینکه وظیفه همه ما انتقال پیام عمیق شهدا به نسل جوان است، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و زنده نگه داشتن یاد شهداء انسان را به وادی شهادت نزدیک‌تر می‌کند و هرچه در این مسیر اخلاص داشته باشیم سیر الی الله را بهتر طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.