امیر سرتیپ خرم طوسی:

باید با کار و تلاش جهادی به کارکنان ارتش خدمت کنیم

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت: ما با برنامه ریزی‌هایی که پیش بینی کردیم زمینه کار فراهم شده و باید با تلاش جهادی حداقل بخشی از آن را جبران کنیم.

‌به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم افتتاحیه برج مسکونی ارکیده ۱۱ چیتگر با حضور امیر سرتیپ خرم طوسی مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش برگزار شد.

در این مراسم که صبح روز یکشنبه بیست و پنجم خردادماه در شهرک مسکونی چیتگر برگزار شد، ابتدا اسماعیلی مدیر عامل موسسه مسکن سازان بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارشی از روند کار، برابر برنامه ریزی زمانبندی و مشخصات و ویژگی‌های فنی ومهندسی برج به حاضرین ارائه داد و این موفقیت را حاصل تلاش جهادی همه دست اندرکاران بخصوص شرکت مجری، عنوان نموده و از همه آنان به ویژه از هدایت‌ها و حمایت‌های امیر سرتیپ خرم طوسی قدردانی کردند.

امیر سرتیپ رضا خرم طوسی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در افتتاحیه این مراسم این موفقیت را تحسین ودر تداوم آن تاکید کرد و گفت: ما در کار‌ها و تعهدات خود در خدمت به ذی‌نفعان بنیاد و کارکنان محترم ارتش کاستی‌هایی داشتیم امروز با برنامه ریزی‌هایی که پیش بینی کردیم زمینه کار فراهم شده و باید با تلاش جهادی حداقل بخشی از آن را جبران کنیم.

او ادامه داد: ما با توکل بر خدا وجدیت بیشتر بتوانیم هر ماه یک برج مسکونی را آماده تحویل نماییم.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش اظهار کرد: روند کار فعلا مطلوب بوده لیکن وضعیت خاص تورم و شیوع بیماری ویروس کرونا که از اوایل اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد مشکلاتی در برنامه‌های پیش بینی شده بوجود آورده، ولی این امر در مقابل اراده جهادی مجریان طرح مانع کار و تلاش نشده است.

لازم به توضیح است برج ارکیده ۱۱ که دراین مراسم افتتاح شده دارای ۲۸ طبقه مسکونی و ۳ طبقه پارکینک و ۲۲۸ واحد مسکونی می‌باشد که به اعضا و ذی‌نفعان تحویل موقت می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار