آغاز پرداخت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در هرمزگان

بیش از ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی در استان هرمزگان با ۳۳ هزار نفر نیروی کار مشمول دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: صاحبان بنگاه‌های اقتصادی که پیامک از وزارت رفاه دریافت کرده اند، جهت تکمیل اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به سامانه کارا مراجعه کنند.

ایرج حیدری در جلسه کارگروه ویژه اشتغال هرمزگان افزود: بیش از ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی در استان هرمزگان با ۳۳ هزار نفر نیروی کار مشمول دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا شده اند.

حیدری گفت:دستگاه‌های اجرایی درخواست‌های صاحبان بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان برای دریافت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا را در اسرع وقت بررسی و پرونده‌ها را به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات ارجاع دهند.

او افزود: تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با سود ۱۲ درصد به بنگاه‌های اقتصادی که نیروی کار خود را تعدیل نکرده اند، پرداخت می‌شود و بازپرداخت این تسهیلات با سه ماه تنفس از مهرماه آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات کمک معیشتی به رانندگان تاکسی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان در هرمزگان مورد پیگیری قرار گیرد تا افراد از تسهیلات این بخش نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.