ثبت نام ۱۱۴۲ اصفهانی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت الاسلام طاهری از ثبت نام ۱۱۴۲ نفر در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام مهدی طاهری رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان اظهار کرد: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از ششم اردیبهشت ماه آغاز شده بود و به ادارات، مؤسسات و جامعه قرآنی اطلاع رسانی لازم انجام شد.

او  ادامه داد: مهلت ثبت نام در آزمون قرآن کریم در ۱۶ خردادماه پایان یافت و ۱۱۴۲ نفر از جامعه قرآنی استان اصفهان در سایت چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان بیان کرد: همه کسانی که مایل به شرکت در مسابقات قرآن کریم بودند الزاماً باید در سایت مسابقات ثبت نام می‌کردند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به وجود رشته‌های مختلف اعم از ترتیل، تحقیق، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل، تفسیر و دعاخوانی در مسابقات قرآن کریم، گفت: ۳۶۴. نفر از اصفهان، ۷۲ نفر از کاشان، ۵۴ نفر از خمینی شهر، ۱۳۳ نفر از فلاورجان، ۳۰ نفر از نجف آباد، ۱۱۳ نفر از شهرضا، ۱۲۱ نفر از گلپایگان و ۸۷ نفر از شهرستان‌های آران و بیدگل و خوانسار برای شرکت در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان خاطرنشان کرد: امسال مسابقات شهرستانی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود تا ضمن افزایش کیفیت سطح مسابقات، در هزینه‌ها نیز صرفه جویی شود.

حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: در مجموع ۸ مسابقه شهرستانی و یک مسابقه استانی در استان خواهیم داشت.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان ابراز داشت: مسابقات شهرستانی از ۲۴ خردادماه لغایت ۲۷ تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.