برنامه ریزی برای حضور مجدد در سوپرلیگ بسکتبال کشور

نشست برنامه ریزی برای حضور مجدد تیم بسکتبال استان چهارمحال و بختیاری در سوپرلیگ کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست مدیرکل ورزش و جوانان و پیشکسوتان بسکتبال چهارمحال و بختیاری با شهردار شهرکرد درخصوص حضور مجدد تیم بسکتبال استان در سوپرلیگ کشور برگزار شد.

حمیدکریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: بی سابقه ترین همکاری بین شهرداری و شورای شهر با ورزش استان را طی دو سال اخیر شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه شهرداری باید فرهنگ تیم داری را در استان نهادینه کند افزود: اگرحمایت باشد،  میتوانیم 20 ورزشکار لیگ برتری استان را از سایر تیم های کشور به چهارمحال و بختیاری بیاوریم.


بیشتر بخوانید:آسمان خراش‌های چهارمحالی نامزد کسب بهترین بازیکن آسیا


بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد نیز در این نشست اظهار داشت: به دنبال استفاده از محبوبیت و پتانسیل مردمی ورزش برای شهرداری هستیم.

او با اشاره به اینکه صنعت استان باید وارد گود ورزش استان شود افزود: با موافقت اعضای شورای شهر، تمامی تلاش خود را برای حمایت کامل از بسکتبال انجام خواهیم داد.

خدایار قاسمپور رییس هیات بسکتبال استان نیز با بیان اینکه مطالبه امروز مردم و جوانان حضور مجدد در لیگ است افزود: شهرکرد کندوی عسل بسکتبال کشور است وهم اکنون شاکله اصلی تیم ملی را بازیکنان این استان تشکیل میدهد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.