آغاز فعالیت‌های ملی برای مقابله با الحاق کرانه باختری

جنبش حماس از آغاز فعالیت‌های ملی برای مقابله با الحاق کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، صلاح البردویل، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز دوشنبه از آغاز فعالیت‌های ملی برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری رود اردن از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

البردویل در نشست مطبوعاتی با عنوان «مقابله با تصمیم الحاق و معامله قرن» با بیان اینکه تصمیم الحاق اسرائیل نشان از عمق زخم‌های فلسطین دارد، خواهان تبدیل این فاجعه به فرصت برای بازیابی مجدد ابتکار عمل از طریق مقاومت در تمامی اشکال آن شد.

وی در ادامه افزود: آغاز فعالیت‌ها و ادامه مقابله با تصمیم الحاق به نام جنبش حماس، ابتکار عملی اضافی و تشویقی برای تمامی آحاد ملت ما و در این جهت است که به جبهه ملی مقابله با اشغالگری و نیز رویارویی با طرح‌های دولت آمریکا و رئیس جمهور آن بپیوندند.

او همچنین بر تبلور یک طرح ملی یکپارچه که تمامی افراد در آن برای مقابله با این توطئه مشارکت داشته باشند، تأکید کرد.
صلاح بردویل، عضو دفتر سیاسی حماس در ادامه سخنانش بر راهبرد ملی مبتنی بر مقاومت علیه اشغالگری در تمامی اشکال آن و نیز تحریم هماهنگی و همکاری با دشمن و بسیج کردن جهان عرب و جهان اسلام و آزادگان جهان تأکید کرد.

او گفت: انکار پذیرش رژیم صهیونیستی، مقدمه‌ای برای روند تحقق یکپارچگی و نجات فعالیت‌های ملی در مقابله با مصوبه الحاق و دیگر مصوبه‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.

البردویل همچنین خواستار وحدت صفوف فلسطین برای مقابله با تصمیم‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری شد و گفت: ما دنبال بحث و جدل‌های داخل حزبی نیستیم و دست حماس برای تحقق آشتی دراز است.

وی تأکید کرد، وحدت صفوف برای حماس مقدس است و این وحدت پایه مهم مقابله با توطئه‌های اسرائیلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار