همتی: بازیکنان پارس جم بدون هیچگونه دریافتی با دل و جان کار می‌کنند

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بدون هیچگونه دریافتی و حمایتی با دل و جان برای تیم و مردم جم بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آدام همتی، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره آخرین وضعیت این تیم تصریح کرد: قبل از اردوی ۱۰ روزه مان در جم تمریناتی را در تهران انجام دادیم. پس از این اردو هم حدود ۱۰ روز است که در تهران تمرین می کنیم. با تلاش و زحمت بازیکنان و کادرفنی، تمرینات خوبی را پیگیری می کنیم اما متاسفانه باشگاه پارس جنوبی از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد. امیدواریم هرچه سریع تر مشکلات تمام شود و کل تیم شرایط بهتری داشته باشد.

او درباره میزان دریافتی بازیکنان پارس جنوبی گفت: بازیکنان جدید پارس مانند خودم تاکنون هیچ دریافتی نداشته اند. برخی نفرات دیگر هم مدت ها است پول نگرفته اند. شاید مجموع دریافتی بسیاری از بازیکنان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد باشد.

همتی تصریح کرد: در ایران فهمیدم کار بازیکنان برای دریافت مطالبات شان خیلی سخت است. انتظار داریم همانگونه که بازیکنان و اعضای کادرفنی با دل و جان تلاش کرده و زحمت می کشند، یکی هم باشد تا ما را حمایت کند. برای تیم پارس و شهر جم زحمت می کشیم، امیدوارم یکی ما را حمایت کند.

او درباره احتمال تغییر مدیریت باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: در این مورد صحبتی نمی کنم اما اگر قرار است مدیریت تغییر کند باید یکی بیاید به که تیم کمک کند. بازیکنان پارس با دل و جان تمرین کرده و هر روز با عشق سر تمرین می آیند تا برای این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن تیم پارس جنوبی درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: افرادی که بازی های ما را دنبال می کنند، می دانند قبل از شیوع کرونا از پنج بازی مان یک برد مقابل تراکتور ، ۳ تساوی و یک باخت داشته ایم. این موضوع نشان می دهد تیم ما رو به جلو و پیشرفت است و هر چه زمان بگذرد با هم هماهنگ تر می شویم. کادرفنی و بازیکنان با دل و جان و بدون هیچگونه حمایتی کار را جلو می برند. همه عاشق پارس جنوبی هستیم و امیدواریم از این تیم حمایت شود تا پارس در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار