ترامپ: خیلی بیشتر از بایدن به سیاه‌پوستان خدمت کرده‌ام!

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در دوره اول ریاست جمهوری خود خیلی بیشتر از جو بایدن به مردم از جمله سیاه‌پوستان خدمت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از تریبون توئیترش رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ را هدف حمله قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود آورد: من در کمتر از ۴ سال کار‌هایی از جمله برای سیاه‌پوستان آمریکا انجام دادم که خیلی بیشتر از کارهایی است که جو بایدن طی ۴۰ سال انجام داد. بایدن برای چندین دهه در بخشی از هر تصمیم ناکام بود. او معاملات تجاری بد، جنگ‌های بی‌پایان، عدم رهبری کامل را به نمایش گذاشت. او ناتوان و فرتوت است.

در حالیکه شیوع مرگبار ویروس کرونا و اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا روز به روز موقعیت ترامپ را در میان مردم این کشور متزلزل‌تر می‌کند، نتایج نظر سنجی‌ها حاکی از افزایش محبوبیت و پیشتازی بایدن است. نتایج نظرسنجی ایالت آیوای آمریکا نشان می‌دهد پس از اعتراض‌ها به نژادپرستی و قتل جورج فلوید، محبوبیت دموکرات‌ها میان مردم این کشور بیشتر شده است.

اکثر نظرسنجی‌های انجام شده که محبوبیت بایدن را نشان می‌دهد در ایالت‌هایی شکل‌گرفته‌اند که بخش اصلی انتخابات را تشکیل می‌دهند؛ به طور مثال ایالت‌هایی مانند آریزونا یا ویسکانسین؛ بنابراین این آمار‌ها می‌تواند نشان دهد که احتمال آنکه بایدن در انتخابات آتی آمریکا در سال کنونی پیروز شود قوی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار