مسئول روابط عمومی اورژانس فارس خبر داد؛

۲ کشته بر اثر واژگونی پیکان وانت در شیراز

همتی، از مرگ ۲ نفر بر اثر واژگونی پیکان وانت در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز خبر داد.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان وانت در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز در بعد از ظهر امروز، ۲ کشته برجای گذاشت.

او با بیان اینکه حادثه دیدگان قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان باخته بودند، ادامه داد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

او، به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: رانندگان با برنامه مناسب حرکت کنند مسیر مناسبی را برای حرکت انتخاب کنند و از تردد در جاده‌هایی که آشنایی کافی ندارند خودداری کنند.

همتی افزود: تعداد سرنشینان خودرو نیز باید متناسب با خودرو باشد و در طول مسیر و زمان رانندگی، راننده و سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند.

او اظهار کرد: قبل ‏از حرکت، داشتن معاینه فنی نیز الزامی بوده و به مسافران توصیه می‌شود در مسیر از تغذیه سالم استفاده کنند و دفترچه بیمه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.