هفته سی و دوم بوندسلیگا؛

بازی فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن/ روز تعیین قهرمان فرا رسید؟

هفته سی و دوم بوندسلیگای آلمان، امروز (سه شنبه) با برگزای ۴ مسابقه، آغاز خواهد شد.

بازی فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن/ روز تعیین قهرمان فرا رسید؟به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و دوم فوتبال باشگاه‌های آلمان (بوندسلیگا)، امروز (سه شنبه) با برگزاری ۴ مسابقه، آغاز خواهد شد.

این هفته بازی‌های نسبتا مهمی در بوندسلیگا انجام خواهد شد و به احتمال زیاد تیم فوتبال بایرن مونیخ عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد. این تیم با پیروزی مقابل وردربرمن برای هشتمین بار پیاپی فاتح لیگ خواهد شد.

مونشن گلادباخ - وولفسبورگ (ساعت ۲۱:۰۰)

تیم مونشن گلادباخ بدون مارکوس تورام که مقابل بایرن مونیخ از ناحیه مچ پا آسیب داد، پا به این مسابقه خواهد گذاشت. این تیم در جدول بوندسلیگا حداقل پنجم خواهد شد، اما آن‌ها می‌خواهند هر طور شده، سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را با قرار گرفتن بین ۴ تیم اول به دست آورند.

در سوی دیگر، تیم وولفسبورگ با ۴۶ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. گرگ‌ها در ۶ دیدار آخر بیرون از خانه شکست نخورده اند. این تیم به طور کلی مقابل گلادباخ عملکرد خوبی دارد و ۲۲ بار آن‌ها را شکست داده است.

یان سومر دروازه بان گلادباخ طی این فصل ۱۱۹ مهار داشته است و ۷۶ درصد از شوت‌هایی که به سمت دروازه اش آمده است را کنترل کرده است. وگورست بهترین مهاجم وولفسبورگ هم در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

در بازی رفت، وولفسبورگ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. ماکسیمیلیان آرنولد و اسشالگر برای وولفسبورگ و آلاسان پلیا تک گل مونشن گلادباخ را به ثمر رساند.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه بورسیا پارک (مونشن گلادباخ) برگزار می‌شود.

بازی فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن/ روز تعیین قهرمان فرا رسید؟

وردربرمن - بایرن مونیخ (ساعت ۲۳:۰۰)

در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و دوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ صدرنشین در ورزشگاه وزر اشتادیون میهمان وردربرمن است. باواریایی‌ها با یک پیروزی از ۳ دیدار باقیمانده خود قهرمان لیگ خواهند شد.

تیم وردربرمن در ۱۸ دیدار آخر خود مقابل مونیخی‌ها حتی در بهترین شرایط، پیروز نشده است. با توجه به اینکه فورتونا دوسلدورف هم این هفته مقابل لایپزیگ کار سختی دارد، برمنی‌ها می‌توانند حتی با شکست در این مسابقه هم به سقوط نکردن امیدوار باشند.


بیشتر بخوانید:


در طرف مقابل، تیم بایرن مونیخ پس از انجام ۳۱ بازی، رکورد ۹۲ گل زده را به ثبت رسانده است. این تیم ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ را پیروز شده است. آن‌ها همچنین وردربرمن را طی ۱۰ مسابقه اخیر در تمام رقابت‌ها شکست داده اند.

در بازی رفت بایرن مونیخ با نتیجه پر گل ۶ بر یک برابر برمن به برتری رسید. کوتینیو با ۳ گل زده و ۲ پاس گل ارسالی، نقش چشمگیری در برد باواریایی‌ها داشت.

عمر توپراک، کوین مووالد و نوری شاهین از تیم وردربرمن و تیاگو، کوتینیو، تولیسو و زوله از تیم بایرن به دلیل مصدومیت غایبان این مسابقه هستند.

یونیون برلین - پادربورن (ساعت ۲۳:۰۰)

در دیگر مسابقه این هفته بوندسلیگا، ۲ تیم یونیون و پادربورن در ورزشگاه آلتن فورستری (برلین) به مصاف هم خواهند رفت.

تیم یونیون با ۳۵ امتیاز در رده چهاردهم لیگ آلمان قرار دارد و با اینکه روی کاغذ کماکان شانس سقوط به لیگ۲ محسوب می‌شود، اما از وضعیت خوبی نسبت به تیم‌های دیگر برای بقا برخوردار است. آنتونی اوجا بازیکن این تیم در ۵ بازی رسمی مقابل پادربورن، ۳ گل به ثمر رسانده است.

تیم پادربورن با تنها ۲۰ امتیاز در انتهای جدول بوندسلیگا قرار دارد. یک تساوی یا باخت به معنای سقوط شاگردان بومگارت به لیگ دسته دوم است. با این وجود پادربورن به یک رکورد تاریخی افتخار خواهد کرد. آن‌ها از ۱۹ بازی اخیر در ۹ دیدار پیروز شده اند و از آگوست ۲۰۱۱ در ورزشگاه آلتن فورستری شکست نخورده اند.

بازی فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن/ روز تعیین قهرمان فرا رسید؟

شرالدو بکر و جولین ریرسون به دلیل مصدومیت نمی‌توانند یونیون را در این مسابقه همراهی کنند. در تیم پادربورن هم لوکا کیلیان به دلیل مصدوگیت و عبدالحمید سبیری به علت محرومیت این دیدار را از دست داده اند.

فرایبورگ - هرتابرلین (ساعت ۲۳:۰۰)

جدال تیم‌های هشتم (فرایبورگ) و یازدهم (هرتابرلین) جدول برای کسب آخرین سهمیه لیگ اروپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

تیم فرایبورگ در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل هرتا شکست نخورده است. این تیم مانوئل گولد را به طور قطعی و فلورین کات را احتمالا به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. استریچ که از سال ۲۰۱۱ هدایت فرایبورگ را بر عهده دارد، در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل هرتا ۴ پیروزی و ۶ تساوی کسب کرده است.

در طرف دیگر، تیم هرتابرلین پس از شکست ۴ بر یک مقابل آینتراخت، امیدهایش برای صعود به لیگ اروپا در فصل بعد بسیار کم رنگ شد. لابادیا پنجمین مربی هرتا از سال گذشته تا کنون به حساب می‌آید و در عین حال بهترین آن‌ها هم بوده است. توماس کرافت و متیو لکی همانند هفته گذشته مصدوم هستند. بویاتا هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند هرتا را در این مسابقه همراهی کند.

گفتنی است، در بازی رفت، هرتا با تک گل داریدا با نتیجه یک بر صفر فرایبورگ را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار