ثبت نام هجدهمین دوره انتخاب مستمری‌بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام برای شرکت در طرح انتخاب و معرفی مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، محمدی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در طی سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می ماند.

او با بیان این که درحال حاضر بیش از ۱۹ هزار و ۱۴۹ نفر بازنشسته و مستمری بگیر در استان وجود دارد افزود: : از این رو سازمان تأمین اجتماعی برای هجدهمین سال طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

محمدی تصریح کرد: تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان و دفاتر کانون‌های بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی در سطح استان اقدام به ثبت نام نمایند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: سابقه پرداخت حق بیمه ،موفقیت تحصیلی دانشگاهی همسر بازمانده پس از برقراری مستمری ، تحصیلات دانشگاهی فرزندان تحت تکفل بازمانده پس از فوت بیمه شده ، موفقیت فرزندان در رقابت های فرهنگی ،علمی و ورزشی ، داشتن آثار فرهنگی ، علمی و هنری ویا انجام پژوهش های علمی و کاربردی ، خلق آثار فرهنگی ،علمی و هنری توسط فرزندان با ارائه مدارک معتبر ، پیشرفت های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی ، موفقیت در رقابتهای علمی ، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته ، کار آفرینی وایجاد اشتغال دردوران از کار افتادگی از شرایط و معیارهای انتخاب در این طرح می باشد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط می‌توانند تا ۲۴ تیر ماه برای ثبت نام در این فراخوان عمومی اقدام کنند، عنوان کرد: کمیته استانی پس از دریافت و بررسی مدارک متقاضیان نسبت به انتخاب بازنشسته ، از کارافتاده و بازمانده نمونه اقدام  و از این افراد تجلیل کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.