غلامی: باشگاه‌های فوتبال بانوان برای لغو لیگ درخواست داده اند

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی گفت: باشگاه‌های فوتبال بانوان درخواستشان را برای لغو بازی‌های لیگ داده اند و منتظر تایید سازمان لیگ هستند.

غلامی: باشگاه‌های فوتبال بانوان برای لغو لیگ درخواست داده اند

اعظم غلامی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: آخرین بازی در لیگ برتر فوتبال بانوان ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ برگزار شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون تیم‌ها تمرینی نداشته اند، سازمان لیگ نیز هنوز تکلیف لیگ بانوان را مشخص نکرده است. من به همراه مربی بدنساز تیم ملوان به بازیکنانمان تا اردیبهشت ماه تمرینات انفرادی می‌دادیم، اما عملا همه تیم‌ها تمریناتشان را تعطیل کرده اند. باشگاه‌ها نامه درخواستشان را داده اند و منتظر رای سازمان لیگ هستیم.

او تصریح کرد: ۲۰ سال است که سابقه مربیگری دارم، ۱۵ سال پیش با تیم منتخب انزلی در مسابقات دسته یک بم قهرمان شدیم و پس از آن مربیگری حرفه‌ای را کنار گذاشتم. آکادمی آموزشی داشتم و هنوز مشغول به فعالیت هستم و با سازمان لیگ به عنوان ناظر همکاری داشتم. فصل ۹۸ مریم ایراندوست سرمربی سابق ملوان به من گفت که امسال با ملوان نیست، من دوره‌های فوتبال را می‌گذراندم و علاقه‌ای به مربیگری حرفه‌ای نداشتم. شرایط تیم ملوان بدون سرمربی سخت بود و به همین خاطر به این باشگاه آمدم. همکاری‌های لازم با من در طول فصل رقابت‌ها صورت گرفت و با بازیکنان تمرین کردم. تیم بانوان ملوان در دقیقه ۹۰ برای مسابقات این فصل بسته شد و بازیکنان خوب از این تیم جدا شده بودند و سعی کردیم تیم را با حضور بازیکنان بومی تشکیل دهیم.

غلامی افزود: باشگاه ملوان مصر است که برای فصل آینده بانوانش شرایط بهتری مهیا کند. در رقابت‌های این فصل مشکل زیادی نداشتیم، اما تیم‌هایی بودند که برای میزبانی مشکل داشتند چه برسد به اینکه بخواهند به شهرستانی دیگر سفر کنند. برای پیشرفت باید تجهیزات وامکانات کافی در اختیار تیم‌ها قرار بگیرد. تا حرفه‌ای شدن راه داریم و فدراسیون باید به باشگاه‌های آقایان برای حمایت از فوتبال بانوان فشار بیاورد.

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی در ادامه گفت: یکسری تیم‌ها هنوز در تهیه امکانات اولیه با مشکل روبه رو هستند. با این وضعیت سخت است، سال هاست که درجا می‌زنیم. مهم‌ترین مسئله این است که سازمان لیگ و فدراسیون برای بانوان برنامه ریزی کند تا سطح کیفی فوتبال بانوان ارتقا پیدا کند.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار