فینال جام حذفی ایتالیا؛

بازی فوتبال یوونتوس - ناپولی/ نبرد ساری با شاگردان سابقش برای کسب نخستین جام در ایتالیا

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, تیم فوتبال یوونتوس با عبور از میلان موفق به حضور در  مرحله فینال جام حذفی ایتالیا شد و شاگردان گتوزو در تیم ناپولی نیز ابتدای هفته از سد اینتر گذشتند و گام به دیدار نهایی گذاشتند.

بانوی پیر (لقب یوونتوس) پرافتخارترین باشگاه در این جام بوده و تاکنون ۱۳ بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و در صورت کسب پیروزی در بازی امشب برای چهاردهمین بار قهرمان کوپا ایتالیا خواهد شد. در طرف‌مقابل ناپولی پنج بار فاتح این جام شده است و آخرین بار آن ها در فصل  ۱۴ - ۲۰۱۳ قهرمانی در کوپا ایتالیا را جشن گرفتند.

این مسابقه برای مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا او در مقابل شاگردان سابقش قرار می گیرد و دوست ندارد در مقابل تیم سابقش شکست بخورد و جام را از دست بدهد. ساری بازی رفت سری آ را نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل ناپولی شکست خورده بود و اصلا دوست ندارد دوباره مقابل تیم سابقش مغلوب شود.


بیشتر بخوانید:


طبق گفته مسئولان فوتبال ایتالیا، امشب در صورتی که بازی در دقایق قانونی با نتیجه تساوی به پایان برسد، ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافی برگزار نخواهد شد و برنده در ضربات پنالتی مشخص خواهد شد.

کریستیانو رونالدو در دیدار برگشت نیمه نهایی مقابل میلان نتوانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و یک ضربه پنالتی هم از دست داد و باید دید پس از تعطیلی سه ماهه مسابقات، در این دیدار می‌تواند به فرم ایده آل قبل از تعطیلاتش بازگردد یا خیر.

در تیم یوونتوس، هیگواین، کیلینی، رمزی و دمیرال به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند و برای ناپولی، مانولاس، لوبوتکا، ملکویت و اوسپینا غایب هستند.

ترکیب ۲ تیم برای این مسابقه به شرح زیر است:

یوونتوس: بوفون، دلیخت، بونوچی، دنیلو، ساندرو، خدیرا، بنتانکور، متوئیدی، کوادرادو، دیبالا و رونالدو.

ناپولی: مرت، لورنزو، ماریو روی، ماکسیموویچ، کولیبالی، دمه، فابیان، زیلنسکی، کایخون، اینیسینیه، مرتنز.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار