آتش‌سوزی در چرمشهر تبریز مهار شد

 مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش‌سوزی در کارگاهی واقع در چرمشهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،زبر دست مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش‌سوزی در کارگاهی واقع در چرمشهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

زبر دست افزود: این آتش سوزی صبح امروز در کارگاه بازیافت ضایعات پلاستیک در چرمشهر رخ داد.

او گفت: با گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵و اعلام مشاهده دود و آتش از داخل کارگاهی در چرمشهر، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفاء حریق کردند.

او گفت: این آتش سوزی در محل دپوی ضایعات پلاستیک در داخل یکی از سوله‌ها رخ داده و به شدت در حال سوختن بود که تیم عملیاتی با هماهنگی گروهی، محل آتش سوزی را احاطه و اقدام به مهار حریق کردند.

زبردست افزود: مهار اتش سوزی به دلیل شعله و دود بسیار غلیظ کار آتش نشانان را با مشکل و سختی روبرو کرده بود از این رو نیرو‌های عملیاتی با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به کانون حریق نفوذ و این آتش سوزی را اطفاء حریق کردند.

او گفت: همچنین با توجه به گستردگی حریق، آتش نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۶ نیز در محل حادثه حاضر و این آتش سوزی بدون صدمات جانی خاتمه یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.