اولین لپ‌تاپ 5G جهان به آمریکا رسید

شرکت لنوو اولین لپ‌تاپ با توانایی پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه را با نام Flex 5G برای عرضه در آمریکا آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، Lenovo Yoga 5G اولین لپ‌تاپ 5G ساخته شده در جهان است. این دستگاه در جریان رویداد CES 2020 معرفی شد. این دستگاه اکنون با نام تجاری Flex 5G به آمریکا رسیده و افراد زیادی می‌توانند آن را خریداری کنند.

مشخصات لپ‌تاپ Flex 5G لنوو

این دستگاه قابل تبدیل ۲ در ۱ اولین رایانه در جهان است که تراشه Snapdragon 8cx 5G کوالکام را در داخل خود دارد. این دستگاه یک مودم X55  5G و یک اسلات سیم کارت نانو در خود دارد و از شبکه‌های mmWave و sub-6GHz 5G پشتیبانی می‌کند. اما از آن‌جا که این محصول در Verizon عرضه می‌شود، تنها با فناوری mmWave 5G سازگار خواهد بود.

اگرچه فناوری mmWave سرعت بیشتری را ارائه می‌دهد، sub-6GHz از پوشش گسترده‌تری برخوردار است. البته، لپ تاپ مذکور می‌تواند بر روی LTE نیز کار کند. در حال حاضر، Verizon در تلاش است تا mmWave را با سرویس 5G Ultra Wideband خود در فضای داخلی قابل استفاده کند.


بیشتر بخوانید


اولین لپ‌تاپ 5G جهان به آمریکا رسید

ویژگی‌های عالی لپ‌تاپ جدید لنوو

این لپ‌تاپ-تبلت هیبریدی از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. لپ‌تاپ Flex 5G دارای صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و با قلم دیجیتال نیز سازگاری دارد. برای بخش گرافیک، این لپ‌تاپ پردازنده گرافیکی Adreno 680 دارد و بلندگو‌های استریوی آن توسط Dolby Atmos تغذیه می‌شوند. این نوت‌بوک دارای دو درگاه USB-C و جک هدفون بوده و ویندوز ۱۰ پرو دارد و همچنین می‌توانید پس از خرید آن از مایکروسافت ۳۶۵ به مدت یک سال و بدون هزینه استفاده کنید.

لپ‌تاپ Lenovo 5G Flex از ۱۸ ژوئن در دسترس خواهد بود و شما برای خرید آن باید ۱,۳۹۹.۹۹ دلار بپردازید. خرید این لپ تاپ همچنین می‌تواند با استفاده از برنامه پرداخت دستگاه Verizon به ۲۴ اقساط ماهانه ۵۸.۳۳ دلار تقسیم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار