اشتغال پهپادی برای مددجویان کمیته امداد کشور

مددجویان منتخب کمیته امداد امام خمینی کشور با پهپاد‌های کشاورزی کارآفرین می‌شوند.

حامد سعیدی مجری طرح ساماندهی پهباد‌های غیرنظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: طرح اشتغال پهپادی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در ۷ استان کشور آغاز شده است.

او با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح به مددجویان کمیته امداد امام خمینی  تسهیلات و آموزش داده خواهد شد، افزود: با کشت و صنعت‌های کشور نیز هماهنگ شده است تا از توان مددجویانی که این دوره‌ها را گذرانده اند برای اجرای سم پاشی و مبارزه با آفات در مزارع خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: وقتی پهباد‌ها به کمک کشاورزان می‌آیند
سعیدی گفت: این طرح اکنون در ۷ استان مازندران، خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه، اردبیل فارس و خوزستان در حال اجرا است و توانمند سازی مددجویان، هوشمند سازی کشاورزی و کاهش مصرف سموم و آب از اهداف اجرای طرح اشتغال پهپادی مددجویان کمیته امام خمینی است.

مجری طرح ساماندهی پهباد‌های غیرنظامی کشور ادامه داد: در این طرح تلاش خواهد شد تا مددجویان منتخب پس از فراگیری آموزش استفاده از پهپاد‌های کشاورزی از حالت مددجویی به کارآفرینی و مددگری تبدیل شوند.

او گفت: منتخبین بعد از گزینش و استعدادسنجی با هماهنگی واحد‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی در استان‌ها برای کار آفرینی و آموزش‌های کسب و کار به کار گیری می‌شوند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.