مقابله با کرونا در بیمارستان های ۱۷ شهریور و امام خمینی(ره) آبادان

نحوه فعالیت و کمک بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان و بیمارستان امام خمینی(ره) برای مقابله با بیماری کرونا مشخص شد.

هدایت‌الله عبدی زاده رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان آبادان و ستاد مقابله با کرونای شهرستان،  بیمارستان ۱۷ شهریور به طور کامل و با تمام امکانات در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت.

 او افزود: با تصمیم دانشکده علوم پزشکی آبادان بیماران تامین اجتماعی در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) پذیرش خواهند شد.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان ادامه داد: باتوجه به اینکه ۴۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان ۱۷  شهریور به بیماری کرونا مبتلا شده اند، می بایستی پروتکل های ویژه ای را، جهت حفظ سلامت دیگر پرسنل درمانی و پیشگیری از فروکش کردن توان پزشکی بیمارستان، اجرایی کرد.

نصرالله حسونی بحرینی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نیز گفت: برای مقابله با بیماری ویروس کرونا و پذیرش بیماران کرونایی، بیمارستان امام خمینی (ره)  از ابتدای اردیبهشت ماه آمادگی لازم را کسب کرده بود.

که با تصمیم  دانشکده علوم پزشکی آبادان، در حال حاضر ۵۰ درصد ظرفیت این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

 او در ادامه تصریح کرد: آی سی یو  بیمارستان امام خمینی(ره)  دارای ۸ دستگاه اکسیژن ساز و و دیگر بخش‌ها نیز مجموعاً دارای ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز هستند، که با توجه به ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی، تعداد دستگاه های اکسیژن ساز  کافی است، ولی  در صورت نیاز امکانات بیشتری برای مقابله باکرونا در این بیمارستان، فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.