منچسترسیتی ۳ - آرسنال صفر/ زور شاگرد به استاد نرسید

تیم فوتبال منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال به پیروزی پر گل دست یافت.

منچسترسیتی ۲ - آرسنال صفر/ زور شاگرد به استاد نرسید/ کار نشود/////ببه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، پس از وقفه‌ای سه ماهه با تساوی صفر - صفر تیم‌های استون ویلا و شفیلد یونایتد دوباره به جریان افتاد.

در دومین بازی از هفته بیست و نهم لیگ جزیره هم منچسترسیتی میزبان تیم آرسنال بود. این مسابقه در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۳ بر صفر به سود من سیتی به پایان رسید و به این ترتیب پپ گواردیولا ۳ امتیاز این بازی را از چنگ میکل آرتتا دستیار سابق خود در سیتی درآورد.

رحیم استرلینگ در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او کوین دی بروینه در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی اختلاف را به ۲ گل رساند و "فیل فودن" در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم منچسترسیتی را به ثمر رساند.

داوید لوئیس مدافع برزیلی آرسنال که در دقیقه ۲۴ جانشین پابلو ماری شد، در دقیقه ۴۹ به دلیل خطا روی ریاض ماحرز با کارت قرمز داور جریمه شد تا توپچی‌ها تقریبا یک نیمه را ۱۰ نفره بازی کنند.

با این نتیجه تیم منچسترسیتی با ۲۹ بازی ۶۰ امتیازی شد و در همان رتبه دوم جدول لیگ جزیره باقی ماند. آرسنال هم با همان ۴۰ امتیاز پیشین در جایگاه نهم ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار