نصب ۶۰ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: تا پایان امسال ۶۰ دوربین جدید ثبت تخلفات در محور‌های مواصلاتی استان فارس نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلفات ترافیکی در جاده‌های فارس نصب شد، گفت: نصب ۶۰ دوربین جدید نیز با اعتباری ۹۰ میلیارد ریال، در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

او با اشاره به تاثیر نظارت هوشمند بر ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها، گفت: این اداره با هدف بهبود وضعیت ایمنی جاده‌ها و نظارت بهتر بر ترددها، به دنبال توسعه کمی و کیفی سیستم نظارت هوشمند در محور‌های مختلف مواصلاتی استان فارس است.

سیاهپور، یکی از تخلفات حادثه ساز در تردد‌های جاده‌ای را تخطی از سرعت مطمئنه ذکر کرد و گفت: نصب دوربین‌های نظارت و ثبت تخلفات، عاملی بسیار موثر بر کاهش این تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در مکان‌یابی برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف، هماهنگی و همکاری خوبی بین این اداره کل و پلیس راهور استان وجود دارد.

سیاهپور با اشاره به اینکه در فارس ۱۷ هزارکیلومتر جاده وجود دارد، این عدد را بدون احتساب شهرستان لارستان دانست و گفت: از این عدد ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۲۰۰ کیلومتر راه اصلی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.