قبوض خود را پیامکی کنید/ضرورت تقسیط قبوض گاز

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز البرز گفت: مشترکان به منظور کاهش مراجعات حضوری، قبوض خود را پیامکی کنند.

حسن سپهری فر، مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مراجعه مشترکان به ادارات گاز بیشتر شده است، گفت: شهروندان از طریق مراجعه به سایت شرکت ملی گاز، پیامک ۱* و شماره اشتراک قبض به سامانه ۱۰۰۰۹۴ و یا اعلام شماره همراه خود به کنتورخوان، برای پیامکی شدن قبوض گاز حود اقدام کنند.

او افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور همکاران شرکت گاز برای تقسیط قبوض همکاری لازم را با مشترکان داشته باشند و شهروندان نیز با همکاران ما همکاری کنند تا بتوانیم این شرایط را بدون بحث پشت سر بگذاریم.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز البرز گفت: اگر مشترکان برای تقسیط و یا مشکلات  دیگر به ادارات تابع مراجعه کردند و مشکل شان حل نشد به روسای ادارات گاز مراجعه کنند زیرا روسای ادارات باتوجه به اختیارات خود می توانند به مشترکان کمک کنند.

سپهری فر با بیان این که ما طبق ضوابط و مقررات ابلاغ شده می توانیم مساعدت کنیم، گفت: به کسانی بدهی شان مربوط به سه ماه اخیر است کمک می کنیم اما افرادی که معوقات شان مربوط به گذشته است مشمول مساعدت نمی شوند.

او با بیان این که سال گذشته گازرسانی به کلیه روستاهای ساوجبلاغ انجام شد، افزود: گازرسانی به روستاهای استان طبق برنامه مدون در حال انجام است و کسانی که شبکه های شان دارای گاز است می توانند مراجعه کنند و از انشعاب بهره مند شود.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: قبض گاز ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.