ماجرای خداحافظی فوتبالیست معروف از تیم ملی افشا شد

علت خداحافظی جیمی واردی بازیکن تیم لسترسیتی از تیم ملی فوتبال انگلیس افشا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, جیمی واردی مهاجم تیم فوتبال لستر سیتی در سال ۲۰۱۸ از تیم ملی فوتبال انگلیس خداحافظی کرد. این درحالی بود که او بسیار آماده بود و در تیم باشگاهی اش می‌درخشید.

علت خداحافظی او از باز‌های ملی، جوان گرایی تیم ملی انگلیس عنوان شده بود. او پس از خداحافظی اش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سنش بالا است و دیگر نمی‌تواند همانند جوانان بازی کند. این در حالی بود که او تنها ۳۱ سال داشت.

واردی امروز در مصاحبه‌ای علت اصلی خداحافظی اش از تیم ملی را افشا کرد. او گفته است که گرت ساوتگیت (سرمربی تیم ملی انگلیس) پس از جام جهانی به او گفته است که دیگر او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. این حرف مربی انگلیسی عاملی برای خداحافظی واردی از تیم ملی شده است.

البته واردی در ادامه مصاحبه اش گفته است که ناراحت نیست که از تیم ملی خداحافظی کرده است. او پس از خداحافظی از تیم ملی با آرامش بیشتری فوتبالش را در تیم لستر سیتی ادامه داده است.


بیشتر بخوانید:


جیمی واردی در اولین بازی ملی خود مقابل تیم ملی فوتبال ایرلند به میدان رفت. آخرین بازی او برای تیم ملی انگلیس هم نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در مقابل تیم ملی کرواسی بوده است. در مجموع او در ۲۶ بازی برای سه شیر‌ها (لقب تیم ملی انگلیس) به میدان رفته است که حاصل آن به ثمر رساندن ۷ گل بوده است.

این بازیکن در قهرمانی باورنکردنی تیم لستر سیتی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ جزیره نقش پر رنگی داشت. او در این فصل از رقابت‌ها ۲۴ گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار